torsdag 4 juli 2013

Festival Jetleg.....

Usch vad jag vill ha tillbaka festivalhelgen.
Det finns liksom saker som jag har ogjorda och måste bara göra.
Musik som jag har olyssnad och odansad till!
Människor som jag har oträffade och vill träffa mera av.
Mat som är oäten och dryck som är odrucken....eller nä det sista har jag nog inte...
Hur som helst så känner jag en enorm tomhet innombords som skriker efter festivaljäkeln!
Det är knappt så att jag kan lyssna på musiken för då flyttas man tillbaka igen och bara vill ha mera!!

Och igår så grillades det hos E & E och då pratar vi ju om det också! Jag tror inte att nån ville att det skulle ta slut....
Men nu ska jag se fram emot att få en ny inneboende, för min sambo verkar inte vilja komma hem mera! Eller hon är nygammal då vi redan bott ihop en gång: Bell!
1 aug kommer hon!

Erik " Robocop"s festivalkängor

Lite festivalmat på kvällskröken

Nytt namn ska upp på dörren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar