måndag 1 juli 2013

Bråvalla summering

Man måste ju summera och  recensera när man varit på festival.
Min kommer här;

Festivalhelgens bästa:
- Närheten från mitt hem
- Campingplatsen
- Rammstein, Armin van Buuren, Rammstein, Volbeat, Rammstein, Avicii , Rammstein, Green Day, Rammstein.....
- Folket
- Nya möten


Festivahelgens sämsta:

- Gångavståndet till spårvagnarna
- Min envisa förkylning
- Vuxendrama
- Leran och regnet
- Inkompetent barpersonal
- Kontanter
- Att den tog slut
- Sopor

Festivalens va? :

- Vem anställde barpersonalen?
- Vem bestämde att de somaliska städarna skulle åka vagn efter en fyrhjuling?
- Välja och vraka? Really?
- Åkt 130 mil för festival?
- Två vattenstationer?
- Var e alla bajamajor?
- Var e ni?

Festivalens va! :
- Maja Ivarsson-pussen!
- Maten!
- Artisterna!
- Gratis spånka!
- Kärlek!Glädje! Vänskap!

Det var faktiskt den bästa festivalen jag varit på och jag hoppas verkligen att det bli igen nästa år!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar