onsdag 17 juli 2013

Premiärprat!!

Igår var det premiärdags på mina fyra besök som nöjeskrönikör på P4 Östergötlands Sommartid.
Jag har blivit inbjuden av Micke Cederberg från P3 som ska vikariera på P4 i sommar. Micke har program som har Musikguiden annars och har varit i radion sen han kunde gå känns det som, tog hand om mig som ett äkta proffs vilket gjorde att jag framstod som ett!
Det var såååå roligt och jag längtar till nästa vecka.
Jag vet att det sticker i vissa människors ögon och det är väldigt svårt att ge en komplimang. Men som vi pratade om häromkvällen, det är en enorm skillnad på avundsjuka och missunnsamhet, och tyvärr känner jag fö många missunnsamma.
Men jag låter inte det skugga min dag av eufori, då jag fått så överväldigat med beröm! Tack till er istället!
Efter radion så ringde Jerker som var på genomresa från Danmark och vi gick ut med Daniel och Bell och käkde lite.

Micke P3 min guide i etern

Jag kan ju iallafall SE proffsig ut....

Dinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar