torsdag 16 juli 2009

Inte alltid som man tänkt sig

Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat....fick skäll av min bror...
När jag började blogga grunnade jag länge innan, sen sa en kompis, men du skriver ju så bra så du kanske ska börja blogga...hmmm...ja varför inte.
Jag sitter ju ändå vid datorn varenda dag. Jo,trodde jag ja...helt plötsligt har jag bara suttit vid datorn på jobbet och det skulle nog inte vara så uppskattat om jag bloggade där.

Så nu kom jag och tänka på allt som man tänkt sig som inte blev av...jag skulle dra till Canada och plugga, kom in på skola och allt, men nä....då fick ja för mig att jag inte skulle ge mig iväg.
Jag skulle tävla i OS på längdskidor, men då helt plötsigt slutade jag åka.
Jag jag skulle byta bil i år men fick dåligt samvete då jag tror att min bil anar att den ska bli utbytt.
Jag skulle vara ledig i sommar och bara njuta av den, men nu jobbar jag hela sommaren i stället.

Kanske man lever i en drömvärld trots allt, men det är ju ganska skönt ändå, för har man drömmar lever man väl inte riktigt.....?
Men som sagt det blir ju inte alltid som man tänkt sig........

1 kommentar:

  1. Det blir inte alltid som man tänkt sig. Men ibland kan det faktiskt bli bättre! :D

    SvaraRadera