fredag 21 augusti 2009

Invigd

Då var min fd sambo och min nyblivna särbos lägenhet invigd! Vi sov första natten där inatt. Den ligger mera centralt än min kan man säga och det är ju augustifest i stan.....suck.....
Jag brukar klaga på den veckan då studenten är, då alla ska springa Kungsgatan upp och ner dygnet runt och skrika ut studentsången, men det här va nog snäppet värre. Grannarna hade parthäj så det hette duga men vi lyckades somna till sist.
Det kommer att kännas lite konstigt att inte bo tillsammans längre men det är lite nyttigt att sakna varandra ibland också, och se fram emot när vi flyttar ihop på riktigt i något som är VÅRT inte bara mitt.
Nu ska jag städa lite och sen blir det ner på stan och kolla in knallarnas utbud!
Seeees!

1 kommentar:

  1. Tjena tjejen!!!
    Kul att höra från dig!! Det var längesen vi hade galna upptåg!!
    Hittar du en knalle vid namn Magnus, som bränner mandlar kan du ju hälsa!! :-)
    Hur är det med dig? Verkar ha fullt upp! :-)
    Uppe i Enviken ibland ser jag också!
    Sköt om dig så länge!

    Kramar

    SvaraRadera