fredag 30 oktober 2009

Happy Halloween!


Då var det dags för årets Halloween och jag ska inte klä ut mig eller ha fest!? Jag vet, nåt är fel.....är kraftigt orolig själv. Ni ska veta att jag är alltid den som aaaaallltiiiiid älskar maskerader och speciellt Halloween ( till och med bandet) , sprungit i affärer för den rätta outfiten, köpt tyg, sytt klänningar sminkat mig och andra.Men i år....nä....vet faktiskt inte vad som inte tänder gnistan....Idag på jobbet gick dom totally wild and (pumpa) crazy i lunchrestaurangen! Dagens meny: Förrätt: Pumpa soppa, varmrätt: Fish n chips med friterad pumpapomme, dessert: pumpapaj! Suck....tycker jag om pumpa? Svar: no,no and no! Dessutom var fishen friterad i SVART frityr smet och aioli dippen, som var rosa, bestod av 100 kg vitlök, so now I´m a bit smelly.....Jolå...
Men nåt trevligt ska vi väl hitta på i helgen, vi funderar på en bit mat på nåt trevligt ställe och ev ett bio besök för att se Michael Jackson-konserten!
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar