söndag 25 oktober 2009

Ytterligare en helg har passerat.

Fredag: Bowling med jobbet. Tufft lag: Kiki,Rille,Kalle,Andreas och Heden. Resultat: Vinst så klart 12-0!!!!! Vi var så jäkla bra, och hade fin support av protokollförare Yvette och hejande fans! Sen drog vi ner till Bishop för en lite stänkare och (mera) jobbsnack och hamnade till sist på Harrys! Jo då man är ju stammis tydligen......
Lördag: Gick på Johnny Cash- utställning, vandrade i lite butiker (blir inte så många när Seb är med) och tog en snackslunch på O´learys. Tog ytterligare en runda på stan när Jen blev mitt sällskap istället, men då hade min köplust gått över, hur nu det är möjligt!?
Sen fick lördagskvällen bli en TV-kväll. Tittade på Dansbandskampen som är lite av vuxen-Idol så där i början, å jisses så dåliga vissa va. Ett band hade en sångare (observera att det är sångARE som i manlig) som såg ut som Annika Östberg, hon som fick flytta från amerikanskt fängelse till svenskt. Jag kunde inte se på karln! Sen har vi då von Hoffstenz, eller nåt sånt, som hade en sångare med tourettes? Det var så illa att jag var tvungen att byta kanal en liten stund.
Tidig kväll och en omställning av klockan visade att den blev ÄNNU tidigare helt plötsligt. Vilket resulterade i att jag vaknade svintidigt idag! Men nu har jag tagit en stärkande promenad med Jen och ska snart åka och jobba i två timmar eller nåt.
Kram!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar