måndag 23 november 2009

Aouch!

Slarv igen! Har inte skrivit nåt sen i ONSDAGS! Shame on me!
Iaf vad har hänt........hmmm.....let´s see..... Torsdagen var en Jönköping dag då jag var på miljöutbildning. Fruuuuuuuktansvärt trist, alltså han som hade den, bara en massa statistik-snack. Men lite mera lärde jag mig och mitt stora miljöbidrag är att jag ska stänga av allt som står ppå stand by här hemma. Det blir alltså, tre TV-apparater,två DVD-er, en video (varför den är på kan man ju undra) en stereo och sen brukar jag glömma att stänga av tvättmaskinen.
Men så kommer ju julen och då brukar både julstjärna och ljusstake lysa dygnet runt...tycker liksom att det är mysigt. Så det får ju bli en mörkare jul eller åt helvete med miljön! Vi får väl se hur det går....
Fredagen började med lite after work med Jen och Malin samt hennes dotter Alessi, trevligt och städat och hemma vid nio, då stöp jag i säng....
Lördag va ju dock en oväntad dag då jag skulle julhandla, men kom inte hem med nåt! Ni som känner mig undrar WHAT!!!!???? och jag förstår men jag kan trösta er med att jag hade det bra ändå..............
Söndag slapp och slö med två värdelösa filmer...och jaaa nu är det måndag.
Nu längtar jag till helgen då jag ska hem till Dalom igen! Lillebror ska släppa skiva, och får gå på fest!!!!!!Yahoooooo!
BTW så har jag tagit bort registreringen för kommentarer så feel free to comment my blog!Gäller även dig TP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar