onsdag 2 december 2009

Julklapps funderingar...

Alla pratar om att dom börjat köpa julklappar och jag brukar va ute i gooood tid, men inte i år, nä då ligger jag efter. Den enda jag VET vad jag ska handla till är min bror, det visste jag för två månader sen. Men det är enbart för att jag stötte på den här grejen och att jag vet att han skulle uppskatta den lika mycket som jag. Dom pratar om att göra,alltså tillverka egna julklappar, men jag tror inte att det skulle va lika uppskattat om jag åkte till IKEA och sen snidade lite på en smörkniv för att den ge den till alla i familjen! i och för sig sydde jag ett förkläde åt min systerdotter förra året som jag tror hon tyckte om ....men njaa.... SÅ då tänkte jag att nätet måste ju ha nåt! Sökte och hittade julklappstips.se ...jodå....man skriver i till vem,ålder osv sen trycker på sök. Done! Här är resultatet:
PAPPA- skäggfärg......jo för det har han ju...NOT!
MAMMA- väska till hundben och bajspåsar.....jo hon äääälskar ju hundar...NOT!
SYSTER- muminmugg eller spindelutrotare....WHAT?!
BROR- badpropp....ha,ha,ha,ha...
FARMOR- en Brokeback Mountain dvd....vänta nu .....hon skulle svimma!
FARFAR- skäggfärg..igen? Han har ju knappt hår!
MORFAR- Rubiks kub....eller nä.
Bra sajt det där......ha,ha,ha,ha,ha.......Nä det blir väl att traditionellt hysteriskt kuta runt och leta klappar som vanligt....suck.Hmmmm.....jag fick iof en jädra massa varuprover på jobbet idag....kalvfond nån?

Ho,ho,ho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar