onsdag 23 december 2009

Markgardellisk skit!

Ja gårdagen började ju skit. Allt va klart med banken, jag har köpare på min bil och jag skulle bara ringa till bilhandlar´n å bekräfta mitt köp. Då svarar idioten ; den blev visst såld igår!!!!!! Ja men gissa om det är nån som får bajs i sin brevlåda i år! Tomten kommer inte att komma på besök och när hans tid är kommen åker han raka vägen neråt! Kraftigt förstörd blev jag, det va ju MIN bil!!!!
Hur som helst blev det mycket bättre när en spontan tjejkväll infann sig med spel och julklappsbyte. Jag fick ett rör med C-vitamin, Jen ett fem pack partyhattar, Sara ett paket kaffe och Bella en skvallertidning! Sanna smög hem lite tidigare....Tack flickor fantastiskt kul va det! Nu ska jag bege mig mot Enviksskogarna!
Kram på er!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar