onsdag 24 februari 2010

Lill lördag?

Jag vill först bara säga att jag kom upp imorse,det gamla liket ringde (alltså telefonen..inte nån gammal pojkvän eller nåt, dom brukar ju få såna där fina öknamn.....hrmhrm) men jag hade dock vaknat fyra ggr sen 05.00 ifall att liksom...
När jag väl kommer till jobbet har jag torsdag och upptäcker det inte förrän runt tio! Jag reagerade inte ens när en kund lät förvånad och sa " men vi ska väl prata imorgon". Jaha, tänkte jag, du kan då bara byta dagar hur du vill, men svarade " ja men visst ja"...förvirrad. Suck.
Men nu är det kväller och en ny repdag står för dörren samt ett besök på Saliga Munken där min kompis John Daniel har ett acc-gig. Blir nog ett litet glas vin också eftersom det är lill-lördag å allt. Sällskapet för kvällen heter Ida så det kan nog bli ett glas innan vi går ner också......
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar