lördag 13 februari 2010

Skönt med helg!

Åååå äntligen helg! Jag verkligen längtar efter helgerna men dom går ju så jädrans fort!
Igår blev det fredagsmys ( hatar verkligen det ordet) med ny krydda från Santa Maria att prova i taco gratäng samt en skvätt vin natruligtvis. Jag dock inte rekommendera den nya kryddan då jag tycker att originalet är bättre...sorry S-M men jag lovar att försöka sälja den iaf....
Idag har dagen bestått av att tvätta och städa, dock inte åt mig själv, men jag har ju alltid varit nyfiken på nya yrken och polsk städtant är väl inte helt fel......?
Är ju fruktansvärt sugen på att åka hem och vara med på familjemiddagen jag tydligen inte var bjuden på men jag vet inte om det hinns med, annars blir det test av ytterligare en ny krydda , afrikansk, och en ny fond som jag fått på prov.
Kommer förmodligen, precis som förra helgen, att missa melodifestivalen, men vad är väl ett slott på ballen.....?
Cheers!

1 kommentar:

  1. Du är väl alltid officiellt inräknad till alla familjemiddagar? =) Hade vart jättekul om du var med! ..Och jättekul om den faktiskt blivit av =P Men dumma sjukdomar kom ivägen.

    Planera in en Falutripp om typ tre veckor så gör vi ett nytt försök? :D
    Kraam

    SvaraRadera