söndag 28 mars 2010

Helgslut!

Då var helgen över igen..... En helg som spenderades i Enviken och Falun. Som ni ser på bilderna nedan var jag hos brolla & svägis på fredagen och vi halkade som vanligt in på Hellmer där vi mötte upp brorsans polers. Alltid lika roligt och alltid lika välkommet, dom är mina änglar! Obsa brorsans nya frill, han har gjort den själv....å han är såååååå duktig!
På lördagen åkte jag till Envischa och inväntade Kevin som skulle köpa min bil, och jag väntade,och väntade och väntade.......så kom han till sist. Den nya snigelhastighets rekordet är nu offentligt; 8 timmar från Mjölby!! Men affären avslutades och han är nu stolt ägare av Brud Utan Wett bilen och jag är Xtrem Zuper Kiki! Kändes bättre att vara Brud Utan Wett faktiskt........Ni får ju själva lista ut vad det betyder...lite hjälp kan vara att en vän till mig hade Jenny Dannes X...japp...och så blev det med...ha,ha,ha,ha....
Såååå iallafall blev det för sent att åka tillbaka till Peking och pappa mutade mig med pizza,vin och gratis däck om jag stannade och jag är ju lättköpt så så fick det bli.
Men vad missade jag då i Norpan när jag var borta; en av mina vänners första internet date! Å nä jag tänker inte säga vem det är om ni så plågar mig!
Hon hade lagt upp det mycket bra med tidigt möte och en back up att hon skulle gå vidare på middag....hmm det visade sig att han hade gjort samma plan....... Iallafall gick själva daten bra och efter en stund dom gick åt varsitt håll. Men sen hände det nåt, han ringde och ville väl ha mera och hon tyckte att det hade gått bra så det var ju helt ok att han kom med på samma fest som hon. BIG MISTAKE eller inte..... Där kom väl mer eller mindre det rätta jaget fram och vi kan väl säga att hon behöver inte slösa bort en till lördag på honom! Inget att NOJA sig för.....alla kan ta fel!
Hon är världens gulligaste,raraste och vackraste och rätt var det är så kommer den där som fötjänar henne och det gjorde INTE han! Men det livade upp min gråa söndag iallafall! :)
Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar