måndag 22 mars 2010

Skadat gods.......

Ska ge mig på att skriva ett vettigt blogg inlägg...kan tänka mig att ni är såååå trötta på mina "tycka-synd-om- mig-själv-inlägg" som jag på senaste tiden är det enda jag har klarat av.
Det är inte lätt att må dåligt och inte kunna göra nåt åt det.
Alla har såååå mycket råd att ge, gå vidare, ryck upp dig, men va glad istället, det är inte värt att gråta över...bla,bla bla
Jag vet att allt är i ren välmening men jag har lite svårt att ta in det just nu.
Sitter och undrar vad jag gör för fel? Förmodligen litar jag på folk alldeles för mycket, hoppas för mycket på att jag är så enkel att tycka om som jag trott, förväntat mig att andra vill ta till vara på livet på samma sätt som jag, men jag har fel....gång på gång.
Jo jag har blivit tillsagd att jag är på TOOOOK för snäll! Hur i hela friden kan man vara för snäll??
Jag har försökt leva mitt liv på ett bra sätt, försökt att vara osjälvisk och finnas för andra så som jag hoppats på att någon ska finnas för mig.
Nu undrar jag om hoppet på mänskligheten ska åka ut genom fönstret och jag kanske ska bli kall och nonchalant....men det är liksom inte jag.
Usch vad jag låter bitter, men låt mig få vara det ett tag, låt mig bara få,låt mig bara få ta, inte ge för det orkar jag inte nu.
Ställ inga krav på mig,begär inget, inte just nu........
Det här är allt ni får nu.....

2 kommentarer:

  1. det var verkligen from the heart. Bra för dej! =) Kändes det skönt att få kräkas ut lite i skrift?

    Härfrån har du inga krav eller förväntningar. Vi saknar dig och hoppas att du mår bättre så snart som möjligt. Ta Din Tid. Vi finns här.
    KRAM

    SvaraRadera