onsdag 5 maj 2010

Brevkompis!

Kom och tänka på när man hade brevkompisar, det var på den tiden man ringde hemmifrån till en kompis för att sen inte ha nån kontakt alls förrän man kom fram till kompisens hus,det va ju sååå himla roligt. Jag hade massor av brevvänner både i Sverige och utomlands och man sprang varenda dag efter skolan för att kolla brevlådan.Jag älskar skriva brev,alltså handskrivna, och det gör mig så glad att veta att nån tagit sig tid att sitta ner,skriva brevet,köpa frimärke och sedan gå och lägga det på lådan. Farmor och mamma brukar skriva sådana till mig men nu tror jag att båda har legat av sig lite..... mamma verkar heller inte kunna med sin mail och farmor har inte ens dator så det får ju mest bli telefon.
Jag har försökt få min systerdotter Maja att skriva till mig men jag vet inte om det är så inne liksom....
Men mail kan man också bli glad för......och det blev jag idag!
;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar