torsdag 10 juni 2010

Bellisar jag gillar!

Bell 1:Idag är det min svägis dotter Isabelles födelsedag! Och jag är en mycket dålig faster som glömt att ringa henne innan hon gick och la sig, men mina dagar bara rullar iväg när jag kommer hem,liksom räcker inte till! Bella är en riktig sweetheart och är mig lika kär som mina andra syskonbarn, bara det att jag inte träffar henne så ofta då hon alltid är hos sin riktiga pappa när jag hälsar på ! Men vi brukar prata itelefon ibland och hon är en väluppfostrad och världsvan liten dam som har full koll på livet. Jag hoppas bara att hon förlåter mig för att jag glömde att ringa och att jag ringer imorgon istället, sånt där kan vara känsligt vet ni! Men jag vet att dom varit i Enviken och firat idag och jag hoppas hon hade en jättebra födelsedag.

Bell 2: Jag vill också tacka Alexander Graham Bell för hans uppfinning telefonen; vet ni om att man kan ringa från HMS Carlskrona som ligger ankar utanför Oman?? Jo via satellit....facinerande.....och tack alla skattebetalare samt Försvarsmakten för det samtalet!;)

Bell 3: När fan ska vi ha skräckfilmskväll, Bell?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar