måndag 14 juni 2010

Fem dagar kvar!


Det är fem dagar kvar till kronprinsessan Viktoria gifter sig med läppglans fjollan från scoterland! Don´t get me wrong, jag är hysterisk rojalist och har förmodligen varit kunglig i tidigare liv! Jag ääääääääääääälskar slott och stora klänningar så jag ser otroligt mycket fram emot detta, men jag tycker han är lite småtöntig. Men han är säkert snäll.

Eftersom jag av nån outgrundlig anledning inte blev bjuden på bröllopet, den måste kommit bort i posten, så får jag helt enkelt ha min egen bröllops fest! Det ska bli cocktails och bubbel men man måste komma i klänning. Lång eller kort spelar ingen roll bara man kunde ha platsat på slottet!

Så nu är det förberedelser hela veckan genom att titta på tidigare kungliga bröllop och idag är det kronprins Haakon och Mette-Marit. Guuuud så romantisk den karln är!! Jag ska inte gifta mig förrän jag hittar nån som är som han, så snälla gode Gud låt honom inte va den siste på jorden........

Bytte däremot kanal till ettan där det satt nån nobody journalist som va född i Ockelbo, men "flyttadeeee dääärifrååån nääär jag va typ fjortåååån"...jisses. Sen fick hon ju aaaaaaaaaaaaaaalltid frågan om hon kände Daniel, men nä han va ju lite äldre då så att nä. Men hon visste ju folk som hade koppling med tanke på " hur incestiöst det är i såna där småställen" !!!!!!???? Fin journalistik där Ametiile Abdullahabilad eller va fan du nu hette!

Det roliga är att den där incestiösa killen från Ockelbo kommer att leva för evigt i historien medan du kommer att vara bortglömd innan smekmånaden är över!

Så...nu glömmer vi det där och sträcker på oss för snart är det bröllop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar