onsdag 30 juni 2010

Fnizz-listan!

På begäran; min Gilla/Ogilla-lista som numera heter Fnizz-listan!

Gilla:
- att min bil är så fantastisk!
- oväntade samtal
- Staropramen på Pen´s balle
- kundbesök
- kvällsdopp
- cykelturer
- sommar och sol
- AW på fredag
- att Jen kommer hem
- att komma på att man har tre veckor betald semester!

Ogilla:
- att jag måste åka till Falun imorgon för att få service på bilen!
- att samtalen dröjer så långt emellan
- attack-måsar stora som husvagnar på Pen´s balle. Jag va rädd.
- uteblivna uppskattningar
- uteblivna kvällsdopp
- små jävla flugor i ögonen när man racercyklar så fort som jag gör!
- att man inte har semester nu
- att hetsa tillbaka till Norrköping efter servicen
- att Jen varit borta för länge
- att komma på att man inte har fem veckors semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar