tisdag 1 juni 2010

La Famlilia besök!

I fredags kom mamma,syster och systerdöttrar på besök. Fredagskvällen var en enda catching up to do-kväll och jag hade gjort en paj (småflickorna fick pasta med bacon) och det bara babblades tills vi inte orkade mera.
Men energin behövdes till lördagen då vi åkte ut till Kolmården och Tropicariet, inte djurparken då vädret va lite kyligt men det räckte till....Tova har ungefär humör som en leopard när hon tröttnar på nåt! Sen tog vi en runda på stan och vidare hem för lite thaimat och Eurovision Song Contest tillsammans med Bella och Sanna. När vi väl konstaterat att vinnaren va så där så drog jag , syster och Bella ner till Bish där vi träffade Ida. Vi dansade benen av oss trots värdelös musik ( Otten varning på den).
Söndagen va ju mammas dag och vi gav henne ljuslyktor att ställa i trädgården. Det var en skön helg och så mysig, jag känner hur mycket jag saknar min familj när dom kommer hit och jag skulle önska att det va lite närmare till dom.
Tack för en härlig helg!
Kram
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar