söndag 20 juni 2010

Morgongåva?

Undrar vad kronprinsessan fick för morgongåva? Jag fick huvudvärk,ledkramp och lätt spänning i ryggslutet......
Tror att det summerar helgen, dans i tre timmar på asfalt,lite headbanging, vin,vin,skumpa,vin,vin,cosmos,vin,skumpa, klackskor och skrattanfall. Jag undrar också om någon hjälpte henne att komma ut klänningen och frisyren? Det fick jag pilla med själv! Kom Carl-Philip förbi med nån Resorb måntro? Min brorsa va väldigt frånvarande med det......Städade Vickan efter kalaset? Det gjorde jag, plockade både i och ur diskmaskinen själv....Låg Prins Danne och gläppte på TV:n efter frukosten? Det slapp jag se att nån gjorde iallafall!:)
Kul har det varit iallafall och jag ska imorgon berätta allt när jag lägger upp bilderna.
Håll ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar