tisdag 22 juni 2010

Packa,tvätta,planera!


Precis när jag trodde jag var klar med alla festligheter kom jag på att det är ju midsommar om två dagar. Så nu är det bara att sätta igång tvättmaskinen, undra vad jag ska ha på mig, planera mat, packa kläder, fixa lekar mm ........men det ska bli kul.

Skönt att komma hem till la familia och softa. Midsommarafton med traktor och trill upp till skogen för att ta björkar, sen hem och göra stången klar, silllunch, tipspromenad och nubbe! Det är den dagen jag orkar vara vaken tills solen går upp igen ( med tanke på att den aldrig går ner är det ganska lätt..he,he) och traska runt halva byn och spana!

Midsommardagen, majstångsresning vid Görasgården, hembakt kaffebröd och kaffe för en tjuga, mera mat och mera nubbe, sen upp till Vintjärn på rockabilly afton! löve it!

Hoppas det blir lika roligt iår med......Ida,Björn och Bella är vännerna som följer med upp iår så det blir nog lika roligt!

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar