tisdag 8 juni 2010

PMS-ig....

Idag har varit en riktig katastrof dag!
Först ringde en kund för han fått för lite varor, inte mitt fel, sen ringde nästa för han fått för lite varor, mitt fel, styra och ställa med allt det gjorde att jag blev sen till nästa kund och lyckades då slå hela ordern på fel kundnummer!! Tack och lov såg jag det men va ju tvungen att slå om skiten igen!
Vid lunch gick jag ner för att äta i Restaurang En annan del av Köping , jordärtskockssoppa till förrätt, bra, varmrätten en gös som smakade som Strömmen luktar, och en Karlssons klister risotto till det, dåligt! Nä men jag tar sallad till det...nä det gör jag inte. För dom där kockarna som befinner sig, obsa att jag inte sa jobbar utan BEFINNER sig,i det där köket har en förkärlek till att krydda upp all jävla sallad med lime eller apelsin!! Lägg av! Ni har ju precis lärt er att inte ha i paprika och bladpersilja!
Jag äter aldrig desserten men hade jag gjort det hade det varit ytterligare en bomb...blåbärsbullar....mmm jag vet det låter gott, OM DOM HADE SLÄPPT FRÅN PAPPERET!
Ja ja dom är ju elever men va fan....alltså vuxen elever så tyck inte så himla synd om dom!
Jag säger bara ; Soon in a restaurant near you!
Så känner jag mig helt uppsvullen och ser allmänt ut som Dolly P ...ja det ska bli den veckan nu så det gör ju inte saken bättre!!!Men imorgon är en ny och hääärlig dag!
See ya!

1 kommentar:

  1. Ta bort Måndagar, kunde vara en siesta dag, hatar folk som tror dom kan laga mat och tror att det är piffigt att krydda med konstiga kryddor som inte passar in, Typ Piffi piffi etc.. eller inte smakar av maten som asen har lagat.. så man själv måste " piffi piffi" till det!! Men som tur är går PMS och måndagar över och vidare!!=) Pöss mitt hjärta/IT

    SvaraRadera