söndag 18 juli 2010

AW med Enviksbesök


Min gård fövandlades till en AW-picknick på fredagen. Och dalafolket hade äntligen hittat till Peking. Vi grillade,drack och lekte med barnen. Några grannar hade letat sig ner men vi barrikerade i stort sett hela gården....Det var en ganska städad tillställning, i våra mått mätt, men som vanligt så innehöll det ju ganska intressanta inslag senare på natten.....
Vi undrar:
- kissade Rikard i busken?
-varför lekte Robban "Rambo" med barnen?
- är slänten vårt nya Rallyhak?
-varför köpte Palle en flaska rosé?
-är det ofint att sitta och halsa på Drottninggatan?
- varar ärlighet verkligen längst?
- hur många nya kompisar kan man skaffa på en och samma kväll?
-vem köpte dricka till Björn?
- använder alltid Micke FB när han vill bli insläppt?
Tack för en otrooooligt trevlig kväll! Mike,Åsa,Leo,Nova,Jen,Rikard,Pen,Joe,Maya,Isac,Sara,Robban,Pia-Viola,Karin,Otto,Sanna,Micke,Ida,Linda,...Har jag glömt nån så beror det på altzheimer-light som det påstås att jag har!













































2 kommentarer:

  1. Kicki! Tack för att du tog tag i AW på din gård! Tappa bort dig på VK?????? Men hitta Linda, vilken trevlig tjej! Hade en jätterolig kväll med alla dessa trevliga personer. VILL GÖRA OM DEN HÄR KVÄLLEN ;=) Kramar Piaviola

    SvaraRadera
  2. Det klart vi ska! Alla AW ska bli såna här kvällar. Jag tror jag tappade bort mig själv på VK men jag hittade mig själv igen på morgonen som tur va....! :)Kram

    SvaraRadera