onsdag 21 juli 2010

Bloggerskan...det är jag det!

Var en snabbis på badstranden idag efter jobbet och fick ett nytt smeknamn....Träffade Patrik och Patrik....eller som det nya uttrycket jag lärde mig idag....stjärt och kalsong...man kan säga att dom är det för dom hänger alltid ihop.
Då fick jag höra namnet "bloggerskan"...hmmm ja det är väl trevligt. Så tack Patrik va snällt...:)
Efter badet fick jag den fruktansvärda återberättelsen om vad som hände på jobbet när jag utejobbade idag.....blev riktigt sur och jag säger bara ;Karin är en klippa man alltid kan lita på och som aldrig ska utnyttjas på nåt sätt. Som du vill bli behandlad så behandlar du andra. Punkt.

Nu på kvällskvisten har jag varit jag-ska-flytta-och-röjer-min-garderob-hjälp en sväng och avslutar nu kvällen med ett glas rosé, dock inte för trehundra spänn på Bish utan på ballen!
Pöss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar