söndag 11 juli 2010

Garden/poolparty

I lördags var det poolparty hos Erik och Ellie. Dom köpte ett hus i våras med pool!!Ja jag är definitivt avundsjuk och är tacksam för att jag fått varit där och solat och badat hela helgen.
Vi var väl typ 40 pers på festen och det kändes som total kaos emellanåt men på nåt vis orgtaniserat kaos. Alla hade med sig det man ville äta och dricka, jag hade bestämt mig för att vara nykter, till vissa personers stora förvåning och förtret, så jag körde alkoholfri öl och mousserande.
Det kan jag varmt rekommendera då jag upptäckt att det enda man saknar när man är nykter är något i handen och något gott och dricka. Oftast dricker man cola eller nåt annat tråkblask men det här va så skönt. Jag kunde köra hem, ha koll på vad jag gjorde, och kunde köra så fort jag slog upp ögonen idag. Inte för att jag inte tycker om gott vin men jag tycker inte om att vara full!
Hursom helst festen va jätterolig och alla var glada.
Vissa åkte hem tidigt, vissa lite senare och en del oväntade personer stannade hela natten......
Obesvarade frågor :
- funkar Mackes telefon idag
- hur mår egentligen Ida´s armbåge
- varför badade Björn på badrumsgolvet
- vad hände med Stefans linne
- får man verkligen ha kalsonger i poolen
- vem bodde i husbilen
- säljer dom hasch på Vikbolandet
- vems va varanen

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Om Mackes telefon funkar är jag imponerad,efter att den nattbadat..hmm, min armbåge ja.. pappa frågade om jag gick på kryckor????? Hur han fick ihop det kan jag inte svara på..!! Björn vill bo i en djurfamilj, därför tränade han inför att inta en plats i guppie världen! Man får bara ha kalsonger i poolen om man är allergisk mot badbyxetyg, vilket jag har svårt att tro att någon faktiskt är, i gluten och laktos tider.. Och det räknas inte in här!! Stefans linne snoddes av dom i husvagnen som var på väg att joina en cirkus men hamnade på avvägar och dök upp just den kvällen i Tåby.. Lite otippat faktiskt!! Fanns det en varan och varför missade jag att det såldes hasch på Vikbolandet?? Hade ju kunnat gjort mig en hacka i Hageby om jag bara vetat..../IT

    SvaraRadera