torsdag 22 juli 2010

Inget tygköp.....men en dag kvar till semester!


Jag fick inget tyg idag då jag uptäckte att dom stängde kl.18 på den där affär´n! Dåligt!

Alla ställen borde ha öppet till minst sju för att jag ska hinna med.

Istället blev det droppkorksletning i med en bakisstinkande Seb...grrrr....sen gjorde jag mat, kycklingspett med bulgursallad och så skulle jag bara ta en stödis på soffan och somnade i en timme!!!

Vet nån som skrattar gott åt det då jag suckat högt över hans stödvilor dom senaste dagarna......

Men nu får jag väl ta ett hårt tag om snabeldragar´n och se till att mitt hem blir rent istället för jag tänker inte ens fundera på att städa dom närmaste tre veckorna då jag ska ha SEMESTER!!!

Så himla vuxet med SEMESTER!! JAg minns inte när jag hade semester bara så där, för som egen företagare har man semester när man ska åka nånstans och knappt det.

Men nu ska jag jag bara njuta av att få vara ledig, åka vart jag vill, göra vad jag vill, träffa vem jag vill, sova när jag vill, och svara i telefon när jag vill.

Planer? Mjaa är lite öppen för det mesta men har vissa grejor inbokade, roadtrip med Bell till Kalmar, en himla massa solande och badande, flytthjälp, Enviken, träffa Carro, AW med Rallyklubben och sommarens höjdpunkt Gotland! Tyvärr har ju inte alla semester, så helgerna kommer att vara minst lika viktiga som vardagarna.....

Men vi börjar semestern med en AW imorgon....och jag längtar tills imorgon ;)

Varm i hjärtat......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar