onsdag 14 juli 2010

Mycket bad blir det.....

Efter en svettig dag på jobbet är det helt ,absolut nödvändigt med ett bad! Å .....damn it ...nu har jag glömt vad badsplatsen hette igen, men det har blivit lite av ett stammis ställe. Det är fint,rent,soligt och idag va det tokvarmt i vattnet. Idag lärde jag mig också att man klär på sig när man är arg, sjunker till botten när man helt enkelt har tröttnat...så har jag glömt vad man gör när man är sur men det finns säkert nån som kan kommentera vad det va! Idag fanns också speedos, ett radband och en sur polska på stranden. Alltid lika roligt! Läste också mitt horoskop som var mycket lovande " Visst är det rar kärlek du får nu. Har du trott att den bara fanns i drömmarnas värld så får du ändra den tankegången,för här blir den verklighet" Ja vad ska man säga....JAG SITTER HÄR!!! :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar