söndag 18 juli 2010

Söndagstrött...

Även fast jag inte partade eller va uppe sent igår så vaknade jag och kände mig bakis...konstigt..men jag repade mig snabbt och satte fart mot närmste affär ...ja efter matning av blommor och vattning av katt förstås.....Inhandlade mat och åkte mot bästa badplatsen i kommun;Tåby!
Har blivit lite av en vana att byta plask mot mat och känner mig lite av en zigenare varje gång men herre gud, det är ju uppskattat från båda håll! Sen är dom ju underbara människor att ha omkring sig. Jag har börjat lära mig det här med att ta tillvara och uppskatta dom som kan ge mig energi istället för energiutsugarna! Det finns såna.....och då är det jobbigt när man alltid ska ge,och ge men aldrig får nåt tillbaka ,men alla jag umgåtts med den här helgen är såna som ger lika mycket som dom får. Det tycker jag om.
Och när man känner att man stöter på fel, ja då går man helt enkelt!
Men nu har jag ett lugn i hela kroppen som säger; kompis det går bra nu...(nä det är inte Bula som sitter i min kropp).....och det är skönt att känna det.
Tack mina underbara vänner för att ni finns och för att ni tar hand om mig, då kan mamma va lugn också.....
Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar