onsdag 11 augusti 2010

Lite sol blev det allt....

Igår höll jag på att få panik på vädret! Dåligt,dåligt och helt plötsligt sol! Min klänning hann iallafall få lite stygn på sig och jag har ju inte så mycket tid på mig nu! Snart Gotland!!!
Iallafall det var vad kvällen handlade om, vi åkte ut till E och E för lite resesnack. planering är A och O. Finns egengtligen inte så mycket att planera och vi kom nog bara fram till när vi skulle åka och att Patrik tar kaffe med sig. Ja och Erik tar med sig den rosa luftmadrassen.....
Men jag hann sola liiiiite, fick goda drinkar av Ellie, och sen grillat som va lika gott som alltid därute! Mamman skickade en bild på sig själv, som redan är på Gotland. Hon och vännerna va på gästabud och hon är såååå fin i sin nya klänning, min mamsegull! Hon är mycket bättre på att sy och ska absolut inte få syna min klänning i sömmarna! Men det ska bli kul att ses snart, och det bli på fredagskvällen!
Nu ska jag nog åka till Tåby igen för att pressa det sista ur soljäkeln!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar