onsdag 1 september 2010

Flyttdag!

Min roomie har flyttat........
Idag fick Bell äntligen flytta in i sin nya lägenhet. Den är jättefin och hon hade jättemycket grejor och det kommer att kännas jättemycket i mina ben imorgon.
Å jag kommer att sakna henne jättemycket.
Ni kanske tror att hon flyttat jättelångt men det har hon inte.
Så nu ska jag sitta jättesjälv och titta på True Blood..ingen kommer att skicka ett mess och säga " jag kommer hem snart" eller "jag blir lite sen" eller "vill du ha nåt att äta när du kommer hem".
Jag kommer inte att kunna messa och säga " kom in till mig när du kommer hem" och inget kvällskvaller innan vi somnar.....ingen att kasta ur sig om vad man har gjort på jobbet....inget matsällskap.....
Men filmkvällar ska vi ha iallafall...å då kan hon sova över ändå!
Lycka till i nya lägenheten Bellis! Me love you!
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar