onsdag 22 september 2010

Lill-lördag...

Då var det onsdag igen! Shit va tiden går fort. Snart är det helg igen och snart har den också passerat. Ibland känns det som jag inte gör nånting vettigt av min tid, eller mitt liv. Jag går upp, jobbar ,tränar,äter kollar på tv och sover.....ibland ödslar jag min tid på att parta och ligger dålig en hel dag...hmmm...Nu vill jag att det ska hända nåt nytt och roligt!
Så år jag så himla trött på det här valsnacket också, kunde vi inte bara fått rösta så hade det varit över? Nä eländet ska fortsätta ältas, och smutskastningen ska nötas på. Ja så SD kom in i riksdagen, so what, vi lär ju inte få dom därifrån på dom närmaste fyra åren! Istället för att undra "vad har vi missat?vad gjorde vi för fel? " så ska dom frysa ut, bete sig som barnrumpor, inte hälsa på dom....näääää meeeen, det blir förmodligen bättre av det.Trodde dom att dom skulle tänka "nähä ingen ville samarbeta med oss så då kryper vi tillbaka under stenen igen". Dom kom in tack vare att folk har tröttnat i dom områden där det mera liknar Bagdad än Sverige! Jag köper det, men hade inget annat parti med lite städat partiprogram kunnat ta i den frågan istället?
Ja,ja det var ju sånt här liv när Ny Demokrati kom in också men vad hände där? Till sist utplånar dom sig själva. Vi ska inte ha främlingsfientliga partier i vårt demokratiska land, men det kanske är dags att lyssna på vad svenska folket säger och vill nu. Det är ju trots allt vi som röstar och 350 000st på SD......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar