lördag 20 november 2010

Jag och Maya-dag!

Så skönt med lördag. Jag och Ida hade fredagsmys igår. Jag hade gjort mat och hon hade gjort lite mousserande, eller hon köpte nog den färdig tror jag.... Det va så skönt att bara sitta och prata om allt ( och alla) mellan himmel och jord och ta det easy. Jag kom i säng lagom för att se slutet på " Masjävlar" som jag älskar! Men så vaknade jag kl. 02.45!!! Min ena markis hade släppt på ballen och stod och slog. På med underställ, mössa och jacka, ladda med ståltråd och ut och montera! Medan jag stod där hörde jag alla som var på väg hem från krogen och kände hur skänt det ändå va att jag inte skulle vakna med huvudvärk imorgon, även om jag var vaken mitt i natten.
Men nu ska jag ha lite kvalitetstid med min guddotter, så fort jag fått lite frulle!

2 kommentarer:

  1. Tack detsamma gumman, mycket mysigt och god mat, det gillar jag! Din blogg är tusen ggr bättre än vissa andras, kanske för att du stavar så bra!!=)) Puss min fina/I

    SvaraRadera
  2. Hahaha tack pullan! Jag vet att det är för min fantastiska svenska du återvänder....Pöss å tack för igår!

    SvaraRadera