torsdag 11 november 2010

Julbord 2. Check!

Då har vi nu haft julbord för våra kunder på jobbet i två dagar. Jag vill inte se julmat på ett tag. Tack.
Men det har varit jättekul, eftersom jag saknar mitt jobb inom restaurangbranschen ganska mycket så kommer ju jag in i den rollen ganska snabbt. Plocka tallrikar, småprata med gäster och styra lite. Jag har varit in heaven! Idag fick jag också en jättefin blomsterbukett av en av mina kunder och dessutom ett litet kort i också " Tack för att du står ut med oss, du är toppen"! Man blir å himla glad av såna gester, och dom är absolut inga "problembarn" för mig. Ja jag blev så glad iallafall! Dessutom så kom en av killarna på lagret och sa att han plockar deras ordrar mest , om det stämmer eller inte det vet jag inte, men jag delade med mig av buketten till honom och hoppas att han blev glad av det! Det är skönt att få ha skrattat och mått lite bra, för jag känner på mig att morgondagen blir riktigt jobbig. Njut av lite tidiga julbilder nu.
Kram på er!






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar