måndag 8 november 2010

Julvecka?


Tillbaka på jobbet igen, slut på maskerad och fest ( och huvudvärk).

Denna vecka har vi julbord, inte en dag utan två! Så idag åkte adventsljusstakar och julgranar fram. Jag älskar jul men tjohej vad jag inte riktigt var redo. Jag har ju för tusan precis hängt in mina sommarjackor!! Men det är bara att hugga in i sillarnas, julskinkornas, korvarnas och Janssons-världen, för den här veckan kommer också första betällningarna på julmaten att komma. Privata-Kiki kanske inte är redo ,men det är jobb-Kiki. Även om det kommer att krävas en del glögg för att genomföra det hela......:) Bidrar med en liten julig bild av mig och min käre bror....

2 kommentarer:

  1. Ja herregud. Det var ju baske mig augusti igår?!

    SvaraRadera
  2. Jaaa jag vet!Mina flipfloppar har inte ens kallnat!

    SvaraRadera