torsdag 25 november 2010

Just like wine....

Idag stressade jag iväg efter jobbet för en efterlängtad klippning. Jag trodde Jaquline skulle ramla baklänges när hon såg mig och på sitt fantastiska syrianska ( tror jag) sätt, utbrast " men Kiki du skulle ju komma efter 8 veckor, vad har du gjort oj,oj,oj" och så smackade hon med tungan i gommen så jag trodde jag var på väg mot en syriansk uppläxning. Men sen skrattade hon bara och sa att hon nog skulle få ordning på mig om hon fick klippa ett par cm!!!?? Är du galen kvinna,utbrast jag då, bara det värsta. Då kom dom där smackarna igen men så la hon huvudet på sen och kisade lite, så gjorde hon som jag sa och det blev bra till sist. Men tro inte att du kan göra som du vill när du har en syriansk frisör!
Sen stretade jag hem i blåsten som Barnen från Frostmofjället och gjorde egna hamburgare. Mmmm det är dom bästa.
Så fick jag för mig att gå igenom en massa roliga, gamla kort och hittade bla dessa som togs när jag och Jen var på Foster´s balen för ett antal år sedan. Jisses så kul vi hade och det syns ju! Och jag kan säga att vi har lika roligt fortfarande, även om det inte blir så roligt när hon upptäcker att jag lagt ut korten.......
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. alltså, VAR är kortet på frillan? Är inte det obligatoriskt?

    Och hur ball var du inte i det där mörka håret! =D (Du är givetvis ball nu med.)

    SvaraRadera
  2. Den får komma sen, kände inte för att fota idag...:) Visst va jag en cool rödtopp på den där festen!

    SvaraRadera