tisdag 23 november 2010

Oh crappyday!

Började dagen med datahaveri och då pratar jag inte om bara min dator utan alla serverar som finns i vårt företag som har sin position i Jönköping! Strömavbrott löd ursäkten. Vi kanske skulle gå på reservservern EFTER lunch. Vet ni hur många kunder jag har INNAN lunch som jag ska hinna ringa efter den lunchen.??? MÅNGA!
Lunchen va ju trevlig, Scan mfl bjöd på julbord, det blir man inte alls trött av när man ska dubbeljobba på eftermiddan. Så lyckas pappa ringa mitt i allt elände och efter ett samtal ( eller mera en uppläxning) av gråt och tandagnisslan, så var jag ännu mera efter.
Det blev en halvtimmes övertid innan jag fick gå hem,och ut till en bil jag knappt kände igen!!
En ny istid hade slagit till under tiden jag jobbade! Sån där jäkla is som sitter som berget när man ska skrapa, och ännu en gång står jag och förbannar den snåle fan som inte kan sätta upp ett vind skydd vid vår parkering! Ett tak bara! Skyddar mot sol och snö! Kan inte vara så svårt att genomföra?
Efter att insett att mitt bankbesök blev inställt så kom jag nu hem, och inser ju att jag hade gått hemifrån med balkongdörren öppen. Så nu undrar jag; om jag kan göra en brasa i ugnen? För om man öppnar ugnsluckan blir det ju en öppenspis........? Brrrrrrrrrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar