tisdag 30 november 2010

One day and a half........

Det är underligt hur jag som en förvirrad, tonåring kan ta mig igenom en hel arbetsdag och samtidigt lösa sätt att öka min försäljning?? Ja livet är bra lustigt, men hela historien får jag dra en annan gång. Innan jag åkte från jobbet kom ett samtal från en nära person som både gjorde mig ledsen och besviken samtidigt som jag blev strålande glad, ja övelyckligt glad och all lycka går till dem just nu. :)
Efter jobbet gjorde jag ett snabbt besök på stan för att ännu en gång köpa FEL ljus till min ljusstake, men jag fick iallafall en ny lampa till sovrummet så nu är det snart komplett juligt här hemma, Otto va mitt smakråd eller sällskap mera för han hade ju inget att säga till om även om han hade försökt.
Ett snabbt besök hos Pen för lite Maya-kärlek, och lite "prata-av-stund" sen hem. Där stod Rille utanför dörren och väntade, han behövde få barret kapat. Han ska väl va snygg inför den stundande p-festen på fredag eller så kommer väl nya flickvännen på besök. Eller så ville han bara umgås en stund :) Ger er lite före och efter bilder på skapelsen. Nu ska jag irritera mig lite på snöröjarna som är på parkeringstaket mitt emot mitt vardagsrumsfönster innan jag knoppar!
Bara en och en halv dag kvar till Sabaton-kryssen...yey!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar