söndag 28 november 2010

That was yesterday....

Summering och fundering över gårdagen:
- lyckad middag på Asian Garden som kan rekommenderas!
-ta kanske inte deras husvin dock...
- varför tar julbord fram det värsta Norrköping har att erbjuda?
- Varför dansade John lambada utan partner?
-vissa bartendrar på Grand har utvecklats till det positiva
- varför har Sanna botox på flaska och varför förstorade vi läpparna igår?
- blev läpparna verkligen större?
- kan Micke verkligen dricka 15 L vin utan att det märks?
- Ska man verkligen ha en skjorta som det står " Festfixare" på när man inte är det?
- har Ted Gärdestad och Janne Schaffer skaffat barn ihop och varför var alla deras avkommor på Grand?
- varför fick Ellie en lapdans och en slick i ansiktet utan att betala för det?
- MOMENTS!
- ska man verkligen dricka en halvliter Long Island Ice tea 02.30?
- kul att träffa Fylle-Jimmy de va inte igår!
- det är verkligen inte ok att visa sin buttcrack!
- kul att äntligen få se hur det kan gå när man fastnar i en twing som barn...
- " nej tack jag vill inte dansa jag är inte vaccinerad"
- " nej tack jag vill inte dansa jag är infekterad"
- "jag går all in på den här"
- är mössa verkligen en babemagnet?
- ...tydligen....
Tack för en trevlig kväll yáll! Ska köpa tandkräm nu......


Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Låter som man missade något :)

    SvaraRadera
  2. Ja Jempa det gjorde du verkligen men det blir flera gånger!:)

    SvaraRadera