söndag 26 december 2010

Juldagsfirande!

Efter att ha studerat väderprognosen för annandagen så gjorde jag ett beslut om att åka hem en dag tidigare från Enviken. Jag ville undvika snöoväder och trafik och med tanke på att det var glashalt och tog fyra timmar att köra så känner jag att det va riktigt bra.
Så jag hämtade upp Karin i Åby och vi åkte hem till mig för lite bubbel och babbel. Allas vår Sepulveda och Karins kompis Madde stod och väntade när vi kom hem, sen kom även Erik, Ellie och Isac. Efter en stund halkade vi iväg ner till Louis de Geer för Palacekväll. Vi blev ju ganska överraskade över att det inte var nån kö men ändå ca 2000 pers inne. En mycket rolig kväll och här är bilderna jag lyckades med. :)
Eftersom jag fick ledigt imorgon så verkar det som det blir en spontankväll idag också....

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar