tisdag 18 januari 2011

En massa åka....

Jaaa, jag har inte mycket mera att ge er just nu än en uppdatering på mina repetitioner från "Hur man gör karriär...". Vi repar varje dag och det är verkligen kul! Jag har lärt mig otroligt mycket då jag inte är van att spela den sortens teater....en teaterapa har jag ju alltid varit :) Idag hade vi pelarflyttning då man ska lära sig vilken scenrekvisita man ska flytta på under föreställningen, jag är ju van att bara springa in och byta kläder....hmmm...hoppas jag inte kommer av min och går ut och klär av mig istället för att dra ut ett bord eller flytta en pelare...hehehe...men det kan ju vara kul på sitt sätt. Imorgon går vi in på akt 2 i samma övning, hoppas bara att alla kommer ihåg vad de gjort idag. Inklusive mig!:) Nu är det läggdags!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar