måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag......

Så var det då 14 februari och alla hjärtans dag. Det måste väl vara den största ångestdagen på året för alla ensamma människor. Överallt fladdrar folk runt hysteriskt och köper presenter, var man än tittar så ser man en man med en blomsterbukett. Jag trodde jag skulle komma undan genom att vara på jobbet, men nä....först kom ett blombud, alla tittade förväntansfull på den utarbetade mannen som kom med blommorna; " till personalen på M &L från Viltpoolen", så jävla osexigt att få blommor av ett företag som säljer allt ifrån hjortron till krokodilkött! Sen dök väl nästa säljare upp med bakelser....goda iof men ååååå. När så det andra blombudet kom hoppade det till igen...kanske nu? " Var finns Christian"? VAR FINNS CHRISTIAN??? Meeeen så besviken.... Nu fick jag iof så jag teg på min födelsedag men ändå....Så efter jobbet plockade jag med mig tre bakelser, åkte till Ingelsta och köpte ett silverarband med hjärtan på med pengarna jag fick av farmor när jag fyllde år och är nu hemma för att fira den här dagen med rester från igår och två nerladdade avsnitt av mina favvo serier fö jag vågar inte chansa på att min riddare på den vita hästen ( eller mera the prince of Darkness när det kommer till mig....) anländer på Kungsgatan idag........ Jag blev iallafall glad för ett livstecken från en älskad vän. Men JAG HATAR ATT VARA ENSAM IDAG!!! och kommer att hoppas in i det sista på en ljusning....sån e jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar