lördag 5 februari 2011

Premiärnerver?

Ikväll har vi premi på musikalen "Hur man lyckas...." och jag är inte nervös. ? !
Jag är iof ALDRIG nervös när jag ska upp på scen, jag bara längtar och VILL dit! Det är så kul att stå där och jobba med så duktiga människor. Speciellt att få jobba med Daniel igen. Vi har ett bra teamwork och har verkligen börja hitta in i rollspelet.
Efter föreställningen kommer jag att bli nervös. Det blir jag ALLTID. Mycket märkligt.
Men precis efter ridån gått ner vill jag inte prata med en människa på några minuter. Jag går igenom hela mitt uppträdande, granskar kritiskt och är oftast missnöjd. Hittar alltid nåt som inte var bra. Men efter ungefär tjugo minuter kan jag vara jag igen och njuta av att jag har lyckan att få göra det jag älskar; stå på scenen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar