lördag 19 mars 2011

AW på hemmaplan!




Helgens ledighet började med att hämta mitt gudbarn på dagis. Hon blev överlycklig och man blir varm i hela hjärtat när hon slänger armarna runt halsen och viskar " heeeej". Så sa hon hastigt " bye bye" till barnpassarkvinnan och började klä på sig. Vi gick och handlade lite, sen hem och lyssnade på hennes playlist på Spoty som innehåller alla tänkbara barnsånger samt Robyns " Dancing on my own"...hon gillar den. Så fick hon hjälpa mig förberada kvällens fredagsmys, gratinerad hummer och västerbottenpaj, innan hon hittade en apelsin som var mycket roligare att äta på. Så kom Joe och hämtade henne efter en stund och jag fick då i uppdrag att vara smakråd till diverse huhållsinköp.


En lugn kväll vid tv:n där vi tittade på Chana, en kompis som var med i programmet " 101 sätt att åka ur en gameshow". Hon var livrädd stackarn men jag tyckte hon bjöd på sig själv och var så duktig!


Nu ska jag åka till IKEA med Kajsa för att hjälpa henne välja soffa till nya lägenheten. :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar