onsdag 16 mars 2011

Premi,premi,premi!


Oj,oj,oj vad jag ränner på premiärer, mitt liv är ju så fantastiskt glamouröst! Premi ikväll igen, men jag avslöjar först imorgon var jag varit så jag slipper alla paparazzifotografer......

I övrigt tillbringade jag fm på röntgen. Det stället måste vara det mest populära för tillfället, iallafall om man är över 75. En glad norrman fotade min fot i alla varianter och vinklar så om tio dagar får jag remiss till ortopeden där jag får veta vad som ska göras. Nä det är ingen medfödd defekt, mina föräldrar är inte släkt, utan en förslitningsskada.....Jag ber om ursäkt till min fot för allt spring i Louboutins, Karen Millen och Choo. But a girls got to do.....

Men mitt i allt så finns det lycka, kärlek och omtanke, och jag omfamnar det ogenerat!!

Bilder imorgon mina vänner!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar