lördag 23 april 2011

En ängel till till himlen.....

Igår dog min morfar. Han har varit dålig ett tag men det är alltid som ett slag i ansiktet när det händer. Men jag är glad att jag var med honom hela förra helgen och fick den tiden med honom.
Mormor har sträckt ut en hand och han tog den, han behöver inte vara ensam längre.
Jag hade haft en skön eftermiddag och var bland vänner när mamma ringde, det var skönt.
Så var ju planen att fortsätta umgås med vänner på kvällen, och jag beslutade mig för att göra det, och det blev en bra kväll, tack vare Isac, Bekah, Faten och Linda.
Idag åker jag med Karin och handlar lite blommor till balkongen så kanske mitt liv blir lite ljusare.
På återseende.

1 kommentar:

  1. Jag beklagar sorgen, men skönt med lite ljusterapi nu med resan, på återseende babyblue! Pöss /IT

    SvaraRadera