tisdag 26 april 2011

Medelhavspearl!

En solig och fin dag igar som borjade med att mina bleka ben fick mota solen igen. Det blaser dock ganska bra, men inget som kan ta dod pa att jag ar glad for att fatt aka ivag en stund. Ironiskt nog sa lagger jag mig pa stranden for att lasa en bok jag fatt i fodelsedagspresent fran jobbet och ut ur boken ramlar kortet fran Ulla pa jobbet med M&L loggan skrikandes i mina ogon, samt att delar av boken handlar om en av mina kunder !! Ja ja man kanske inte kan koppla bort allt......
Sedan blev det en mysig middag och vino hemma hos Tess. Dom bor sa fint precis vid havet och hon trivs sa bra har, hon har aven fatt mig sugen pa att borja jobba har....vem vet.
Idag blev det en tur till Valetta for att se St Joes Cathedral och museum. Det ar sa mysigt och fint och katedralen var storslagen!
Nu ska jag softa en stund med mn bok innan det ar middagsdax!
Ses!































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar