söndag 3 april 2011

Mitt liv åter i rampljuset!

Efter en helg av noga övervägande har jag bestämt mig för att återta kontrollen av mitt liv. Det är ju trots allt mitt! När jag startade min blogg var det mycket pga att min familj bor långt borta och inte är en del av mitt liv på samma naturliga sätt som om de hade bott nära mig. Men jag vill ändå att de ska vara en del av hur jag lever och vad jag gör. Att läsa min blogg är valfritt och man behöver inte gå in om man inte vill. Allt jag skriver kommer från mitt hjärta och det hjälper mig många gånger att bearbeta saker. Jag vill förtydliga att jag ALDRIG skriver saker för att såra eller göra någon illa på något vis. Jag bara skriver om vad som händer runt om och i MITT liv och jag trivs med mitt liv oavsett hur tungt det emellanåt kan vara. Men INGEN har rätten att ta saker ur dess helhet i mina texter och använda det på fel sätt. Jag säger igen; det är MITT liv, MIN familj, MINA vänner och MINA läsare ( som ökar dagligen och jag är mycket stolt och glad över det) och MINA ord. Och nu tar jag MIN blogg tillbaka, är det något som inte passar så maila mig gärna och säg om jag på någotvis sårat någon. Så här är en lätt uppdatering på min helg. Bilderna är från igår då jag; Karin och Sanna sörplade Taittinger för att fira Karins flytt till nya lägenheten. Sedan blev det som vanligt ett par danssteg på det vanliga haket. Där träffade vi Victoria och Daniel samt Lisen, Fridell slank även in på dansgolvet en sväng. Så underbara Faten som drog mig från det ena stället till det andra...hahaha, jag gissar att hon hade kraftig huvudvärk idag......tyvärr hade jag ingen kamera med så det fick bli telefonbilder, och sedan lyckades vi även hamna på vimmelbilderna på http://www.nkpgbynight.se/?p=bilder En härlig kväll med härliga vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar