torsdag 21 april 2011

Vår och ledig!!!!!

Idag fick Jimmy Choo komma ut för första gången i vår. Pen tycker att det är roligt att jag tar mina olika designers med till jobbet, men jag må ju pimpa upp stället så gott jag kan!
Så efter en arbetsdag som aldrig verkade ta slut, cyklade vi tre, Karin, Jimmy och jag till Plantagen för att inhandla lite mera frön till våra kyddplantage, och nu blir det AW i solen!!
För att inte prata om att jag har en hel massa dagar att vara ledig och göra bara sånt jag tycker är kul! Redan inplanerat är; Busfabriken, fika på Färga, Kalle Bah ( vilket jag vet kommer att göra min svägerska oooootroligt avis, men jag kanske kan locka hit henne imorgon.....) lördagsshopping med Karin och en annan massa trevligheter!



1 kommentar:

  1. Ja det gjorde minsann din svägerska ganska avis må jag säga!

    SvaraRadera