tisdag 28 juni 2011

Svägis-dag

Det blev en snabbis till Trosa idag för min svägis födelsedag. Lite sen som vanligt men det innebar att hon fick fika igen, eller var det för tredje gången, ja det satt iallafall inte ivägen för min underbart vackert gravida svägerska :) Så ville sötnosen Bella bada och försökte med att jag skulle hoppa i, jag var sugen men solen började svalna så jag passade på den. Men jag fick se hopp, sim och hjulning i vattnet, jag fick även veta att Elvis Presley fanns i strandhuset och att jag suger på "kasta-färgade -ringar-på -gula-pinnar"-spelet.... Jaja....det var underbart i Lagnöviken som vanligt och jag är glad att jag inte var istan på AW ikväll då jag fick veta att dom skjutit ihjäl filk mitt i centrum nu på kvällen. Ni som undrar var bilderna från midsommar tog vägen så kommer en uppdatering på dessa imorgon ....tror jag :)



























































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar