söndag 17 juli 2011

Hemma från hemma....

Då var jag hemma igen, efter otroligt händelserik helg!Igår var vi ner och la i bryggan men det var bara TP och Bella som badade, jag brukar inte vara nån badkruka men det började regna så jag kände....nä. Sen glödestekte pappa och Tommy sill, så vi käkade det med mammas goda pajer innan det var dags att cykla ner till underbara Monika och Patrik. Där hängde vi en stund innan vi fortsatte till Klockarnäs för att kolla in Sonny Rogers,det bästa bandet under kvällen ,han ska vara stolt över den där rösten , Johnny Cash-kopian, så Crossroads som återuppstod för en kväll, lika bra som vanligt och nåt band jag redan glömt namnet på för jag hamnade i ett oväntat telefonsamtal under deras gig...... Men jag dansade asset av mig med, ja jag vågar nog säga den bästa dansaren jag träffat i Enviken. Det var såååå kul! Brorsan vann också en chokladbit på tombolan och knöt musikkontakter. En riktigt rolig helg alltså och nu har jag landat hemma efter att ha jobbat ett par timmar. Sista veckan innan semestern då! Kommer att gå på halfart känner jag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar